Frödinge kladdkaka

Hej hej! Orkade verkligen inte blogga igår. Jobbade ju och kände mig lite deppig av det faktum att alla har semester och är bortresta utom jag. Och det faktum att det sker så mycket förändringar på jobbet till hösten... Idag känns det mycket bättre även om det med jobbet fortfarande gnager lite på mig. Men är i alla fall ledig tisdag och onsdag nu. Fick faktiskt lite semesterkänsla tidigare när vi fikade. Frödinge kladdkaka (the best in the world), glass och jordgubbar. Sjukt gott var det men jag föråt mig lite... Hade suktat på det i flera dagar så kunde inte riktigt kontrollera mig hehe. Visst hatar man när det blir så? ^^

I alla fall, har suttit bra länge nu och fixat med bilderna från Cypern och lagt upp på facebook. Aslååång tid det tar! Skulle förmodligen gå snabbare om jag förminskade bilderna lite men orkar inte. Aja, nu ska jag raka benen och lite sådant för imorgon blir det stranden!!! Ska ut och springa innan tänkte jag. Sprang faktiskt i fredags också, det var inte lika najs som i tisdags men skönt att ha gjort det. Är ingen löpare alls men jag kämpar på! Är fast besluten att jag ska bli bättre på det. Det är ju grymt bra träning och månaden jag spenderar i Frankrike i höst har jag ju inte Friskis&Svettis (finns bara i Paris) så då är det utmärkt att springa längs strandpromenaden. By the way är det bara två månader kvar! Läääängtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0