Tre timmars sömn

Hej hej! Om jag är glad att denna dag är gjord! Känns som att jag säger det alldeles för ofta hehe. Behöver verkligen semester. Vi hade i alla fall askul igår, alltså ville jag inte åka hem. Hade egentligen tänkt åka runt halv tolv, tolv eftersom jag skulle upp och jobba. Men som sagt så hade vi så kul och detta var en av de sista gångerna vi, (nästan) hela ICA-gänget, var samlade. Så inte förrän vid halv fyra tog Bahar och jag en taxi hem. Ynka tre timmars sömn fick jag alltså imorse innan det var dags att hoppa på cykeln och dra till jobbet. Inte kul, inte kul. Men värt var det! Måste säga att jag mått mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Kände mig som mest risig vid lunch typ så jag köpte faktiskt en cola light-burk och en sådan där mini chipspåse. Haha jag som nästan aldrig dricker läsk. Men kände liksom att jag behövde lite koffein och salt. Låter som att jag vore bakfull (dricker ju inte haha) men jag tycker att man blir så av bara sömnbrist, är det bara jag?

Måste ju bara tillägga att jag är stolt över mig själv. Kan låta knäppt men under omgången sanning eller konsekvens vi körde igår vågade jag göra saker jag aldrig trott att jag skulle våga. Fick typ värsta kicken av det! Så farligt som det kan verka var det verkligen inte. Inte alls. Men det var sjukt stora grejer för mig. För lilla ordentliga Bella. Haha. Som dessutom var helt nykter som alltid. Som Patrik sa, jag borde leva livet lite mer. Borde våga göra saker, vad är det värsta som kan hända liksom? Blir tokig på mig själv när jag hela tiden ska låta tankarna flyga i väg och tänka "tänk om". Man lever ju faktiskt bara en gång. Återstår att se hur länge jag lyckas hålla den tanken ^^ 



bild från häromdagen


Känns fel att skriva och vara som vanligt med tanke på den sorg som ligger så tung över Norge. Usch, det går inte ens att förstå... Det gör verkligen inte det. Hur kan en människa vara kall? hatisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0