No life

OM jag drömmer mig tillbaka till u n d e r b a r a Cypern nu! Har jobbat onsdag, torsdag, fredag, lördag och idag (heldagar alla utom fredag). Sedan jobbar jag imorgon 7.00-16.00 och tisdag 8.30-16.00 innan jag är ledig en dag. Sedan jobbar jag tre långa dagar till innan jag är ledig söndag. Den här veckan blir inte så rolig alltså. Men det ska ändå bli lite sämre väder och pengar är ju najs. Men har för tillfället inget liv. Får ha i tanken att jag bara jobbar tre dagar veckan efter. Hallelujah vad det ska bli skönt!!! Är väl bäst att jag skriver att jag är otroligt tacksam för att jag får jobba, jag behöver ju pengarna. Men samtidigt är det ju trist att inte hinna träffa kompisar och inte ens hinna vistas ute medan solen fortfarande tar. Kan ju säga att jag hade varit likblek om det inte vore för Cypern. Haha. Nej, nu ska jag dega i soffan en stund och sedan lägga mig. Blir till att gå upp alltför tidigt imorgon... Hejsvejs och godnatt!


bild på syster och mig från Cypern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0