Migrän

Hej hej. Vaknade med migrän imorse men fick inte tag på min kollega som sagt att hon kunde jobba om jag blev sämre. Så det var bara att hoppa på cykeln och ta sig iväg i alla fall. Men behövde bara vara där i en timme innan vi fick tag på henne. Så jag cyklade hem och la mig i sängen igen. Somnade bums och sov till tjugo i fyra på eftermiddagen. Otroligt skönt var det och mådde mycket bättre efter. Men nu mår jag risigt igen. Får börja vid elva istället för halv nio imorgon i alla fall så det är toppen. Frossade C-vitamin tidgare i form av en halvliter jordgubbar, jag tänker då minsann inte bli sjuk! Nä nu lägger jag mig i sängen och tittar på Vänner tills jag somnar. Godnatt!


bild från hos mormor häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0