Dags att baka

Hej hej! Blev lite orolig när det spöregnade i förmiddags men det klarnade ju faktiskt upp! Inte tillräckligt för att åka till stranden men mamma och jag tog en powerwalk på en och en halv timme i solen. Jätteskönt var det. Har ju inte tränat på "riktigt" på länge. Det är slitet på jobbet som varit min träning den senaste tiden. Plus cyklingen till jobbet då. Otroligt skönt det är att vara ledig förresten. Men fick tänka hårt och länge imorse när klockan ringde för att komma på om jag var ledig eller ej. Haha.

Men nu ska jag faktiskt baka. Imorgon blir det nämligen grillning med ICA-gänget. Kolakakorna har lyst med sin frånvaro de senaste gångerna så nu är det på tiden att de återuppstår. Lite senare ska jag kanske träffa Madde. Har köpt grejer så vi kan grilla marshmallows men vi får se hur det blir. Nä, dags att lägga på ett kol! Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0