Dag ett avklarad

Ja, då var dag ett med frukten avklarad. PUH! Det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra och chefen hjälpte mig med beställningarna så det var superskönt. Men tungt och tufft var det. Orkar knappt lyfta fingarna över tangenterna nu hahaha...
Är typ överlycklig över att jag börjar halv nio imorgon istället för sju. Sovmorgon!

Nu ska jag äta jordgubbar och melon, känns som att förkylningen (kanske aldrig skrev om det?) är på väg att försvinna *peppar, peppar*. Så ska fortsätta boosta med C-vitamin. Lite senare tänkte jag försöka slänga upp en bild på min nya t-shirt. Hejsvejs så länge!


en bild från förr förra veckan (?) på min nya fina Jet Set klocka! Känns inte fullt så roligt att de nu för första gången har rea på dem, men men.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 08:51:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0