Åtta på rad

Vill ha lön nu, nu, nu! Behöver se att mina uppoffringar är värda något. Imorse kände jag verkligen att nu orkar jag inte mer. Varför, varför tog jag inte en till veckas semester? Är otroligt tacksam, det är jag. Men när vecka 32 är slut kommer jag att ha jobbat åtta helger på rad. Det är bara två av dem som jag bara jobbat ena dagen. Men då kan man ju faktiskt inte göra vad som helst. Speciellt inte när man börjar halv nio på morgonen. Känns verkligen som att heeela sommaren är förbi och jag har inte ens varit på stranden. Solade på Gurras brygga ett par timmar i onsdags. That's it. Så idag kände jag faktiskt att jag behövde lite fejksol... Hoppas på att kunna åka till stranden någon dag nu i veckan (är ledig tis,ons,lör) men det ska tydligen inte bli så värst bra väder. Men som sagt hoppas! Återigen, är otroligt tacksam över att jag har ett jobb och att jag fått så många helger eftersom det är då det är bra OB men vi alla kommer ju till en gräns när man känner att ett nervöst sammanbrott är nära, eller hur? Längtar så till vecka 33. Då jobbar jag bara en dag sedan sticker jag till mormor och blir ompysslad ett par dagar. OM jag behöver det! Nä, nu blir det läggdags. Godnatt!

på kvällens meny stod rostbiff, potatis och morötter i ugn med boursinost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0