Ännu en dag

Hej hej! Så var dag två (sjunde dagen på rad) med frukten avklarad och nu är jag LEEEEDIIIG imorgon! Såååå skööönt! Får se vad jag hittar på. Känns som att jag skulle kunna sova hela dagen utan problem. Sov inte superbra inatt. Hostade så illa att jag inte kunde sova så blev tvungen att gå upp och ta en dos astmamedicin. Först då slocknade jag. Men tror att förkylningen är på väg åt rätt håll. Att bero på astmamedicin så var jag tvungen att hämta ut ny häromdagen. Priset? 1799,50kr! För tre stycken inhalatorer. Sjukt!!! Det är så roligt för varje gång så reagerar apotekaren med "oj, kostade den verkligen så mycket" eller något i den stilen. En gång fick jag t o m huvudet på sne och "stackars dig". Haha. Ja, stackars mig. Det finns tusen gånger värre saker. Jag vet verkligen det. But still, it sucks! Jaja, är uppe i frikort nu i alla fall!

Nu väntar en skål med jordgubbar och vindruvor samt en rad Marabou mjölkchoklad. Livet har sina goda stunder. Har dock lite ångest över att jag inte tränat på en vecka (?) men samtidigt så mycket som jag springer runt på jobbet och lyfter oändliga mängder med frukt så får jag ju rätt bra träning. Cyklar dessutom varje dag till jobbet. Men imorgon om förkylningen mår ok blir det en promenad i alla fall! Och nästa vecka blir det fullt ös igen. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0