Working 9 to 5

Fick lite ändrade planer idag då chefen ringde klockan åtta imorse och ville att jag skulle jobba 9-17 idag. Hade tid hos Helén men bokade om den och stressade iväg till jobbet. Lyckades vara där till kvart över nio, det tyckte jag var bra jobbat. På jobbet var det kaos, tre personer var sjuka och det kom sjukt mycket frukt. Det blev ingen träning som planerat men jag har ju varit i farten hela dagen och lyft hur många kilo frukt som helst. Och tjänat lite extrapengar vilket är suveränt inför sommaren! Chefen var väldigt tacksam att jag ställde upp med så kort varsel och beröm fick jag också. Det betyder så himla mycket för jag sliter verkligen. Ett tag imorse när jag for runt vid frukten glömde jag nästan bort att andas, blev alldeles yr. Så typiskt mig. Haha.

Men nu är det dags för fredagsmys! Dipp, grönsaker och chips. Min besatthet. Haha notera att jag skrev dipp först ^^ Och på boxen finns ett tiotal filmer att välja mellan som jag spelat in. Underbart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0