Dags för rutiner

Hej hej! Var inte kry igår därför blev det inget bloggande. Förkylningen bara går upp och ner, kände mig lite bättre på nyårsaftonskvällen men i lördags hade jag fått lite feber igen och hade det även igår. Men idag mår jag bättre! Längtar dock galet mycket efter varmare klimat. Mår inge bra med astman nu när det är så kallt. Men mamma och jag kom ut på en promenad förut i alla fall så det var bra jobbat. Ska bli så skönt med rutiner och vardag igen efter alla festligheter och allt ätande. Håller på och tittar runt och funderar vart jag ska köpa träningskort. Dyrt allt är men man måste ju investera i sin hälsa. Dock känns det kanske lite onödigt att teckna autogiro 12 månader för på sommaren blir det mycket promenader och cykling (alltså gratis träning). Hm... Ska ta och pallra mig ner till centrum nu i alla fall och köpa busskort. Trots att jag skrev upp det så glömde jag det när vi var där tidigare. Typiskt!

bild från julafton hos farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0