Dumma astma, dumma minusgrader

Känner att det är så himla roligt att ha astma när det nästan är tio minus ute. Not. Sprang en liten bit till bussen när jag skulle åka hem från pappa. Så nu sitter jag här och hostar trots tre doser medicin. GE MIG SOMMAR!

Anyway, Harry Potter och dödsrelikerna var lika bra som första gången! Dock är det ju aldrig samma känsla att gå en eftermiddag som att gå en kväll om man säger så ^^ Avslutade biobesök med att hälla läsk över mig själv också. Är ni förvånade? Inte jag. Grejen var den att jag inte ens ville ha den jävla läsken men hade en sådan här kupong och man fick minsann inte byta ut till vatten. Så då tog jag den ifall Malin skulle vilja och köpte en vatten. Men Malin ville inte heller ha så läsken stod där orörd hela filmen och så när jag lyfte den för att kasta den på vägen ut så spillde jag naturligtvis. Men det gick ganska bra ändå, det var mest på halsduken. Tänk liksom om det kommit på mina UGGs! Hemsk tanke.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0