Toppenhumör!

Hej hej! Sitter här riktigt mätt och riktigt belåten. Det var tänkt att jag skulle fixa potatisbullar till middag idag men kände mig lite sötsugen så då bestämde jag mig för att köra på en najsig middag istället. Det blev rostbiff, vitlökskroketter, béarnaisesås och broccoli. Yummi. Har dessutom tränat hårt idag, var med på kollegan Sussis jympapass på Friskis&Svettis i förmiddags innan jobbet. Älskar älskar älskar Friskis jympa! Blir riktigt sugen på att köpa säsongskort igen, och köra klippkort på simhallen. Fan att inte Friskis har en simhall alltså! Det skulle vara så grymt. Men ska fundera ett par dagar till. Är på toppenhumör idag för övrigt! Blev hög efter träningen, gud så jag älskar det (att bli hög av träningen alltså). Ställde mig på vågen tidigare också och upptäckte att pilen nu ligger under 60-strecket. Yeeees! Ett riktigt hallelujah moment kan jag säga.


bild från efter träningen


den fantastiskt goda middagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0