Duktig vecka

Hej hej! Har haft en slapp dag. Gick upp tjugo i tio, åt frukost framför tvn och somnade sedan om i soffan någon timme. Men har ändå fått lite vettigt gjort. Gick med lillasyster till hennes tennis och medan hon spelade gick jag en promenad på 40 minuter. Inte det skönaste för knän och fötter då underlaget var halt, stenhårt och ojämnt. Men det var skönt med luft! Det var precis lagom kallt i luften. Har även epilerat benen (outch!) samt rensat och städat i garderoben. Eftersom det inte var så länge sedan jag gjorde det sist så var det bara något enstaka plagg som rök. Men det är alltid skönt att städa ur och vika kläderna snyggt igen eftersom man alltid river runt när man ska klä på sig. Har gjort plats för mina nya kläder också. Trots att garderoben är full känner jag ändå att det är en hel del som saknas. Minst en till sport-bh måste i alla fall införskaffas. I tisdagskväll fick jag i panik kasta in träningskläderna på ett snabbprogram och sedan hänga de på elementen annars hade jag inte haft något att ha på mig igårmorse när vi skulle gymma. Framförallt eftersom jag bara har en sport-bh, och den är ju det viktigaste när man ska träna! Letar och letar, men hittar aldrig någon skön. Den jag har älskar jag men det är Nikes modell från förra året och finns inte längre. Men får allt ta och ge mig ut på jakt snart igen.

Har att bero på träning och så varit riktigt duktig denna vecka. Redan i måndags var jag dösugen på chips och dipp men då hade jag så ont i magen att jag inte kunde äta det haha. Så jag bestämde att jag skulle hålla mig till fredag och det har jag gjort! Har dessutom ätit riktigt nyttigt både igår och idag. Igår blev det en ordentlig lunch efter träningen och till middag spenatsoppa med ägg och vitlöksbröd och idag åt jag detta till lunch och lax, potatis och broccoli till middag. Älskar broccoli och spenat. Har desutom hunnit träna tre gånger redan och gått och lagt mig tidigt (för att vara mig) varje kväll. Två tummar upp för moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0