Shoes x 2

Igår gick jag och mamma först en timme i solskenet sen svängde jag förbi solariumet och fick lite fejksol. Så nu ser jag mycket piggare ut igen. Efter det gjorde jag mig klar och åkte till stan. Hade bara tänkt lämna tillbaka en sak och titta efter de blåa skorna från H&M. Medan jag letade efter dem hittade jag de leopardmönstrade skorna, tyckte de var grymt snygga men gick först därifrån. Trodde inte att de skulle passa på mig. Men jag ångrade mig, tack och lov, och gick tillbaka. De satt hur bra som helst! Gick lyckligt därifrån och när jag gick förbi Nilson tänkte att jag lika gärna kunde ta mig en titt där också. Och då såg jag de vackra, ljusblåa Conversen. Var bara tvungen att ha dem! Tror ni jag längtar ännu mer till våren nu eller? Håller på att bli toookig! Men idag var det ju faktiskt också strålande sol, så jag passade på att utnyttja det och tog en timmes promenad tidigare. Hur skönt som helst. Men nu ska jag börja göra mig klar, jobbar 16-20 idag. Och har inte packat klart inför imorgon... Bäst jag sätter fart!

Förresten så träffade jag Malin igår, vi såg på film, åt fruktsallad och hade det trevligt. Och hon ville gärna också se Harry Potter på bio igen! Jippi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0