Tjejsnack

Hej hej! Har haft finbesök av Maddis här idag. Hon kom vid tre och åkte för en liten stund sedan och vi har pratat hela tiden. Hur skönt som helst. Bara vid matbordet satt vi i tre timmar. Haha. Men det var ett tag sedan vi sågs så det fanns oändligt mycket att prata om! Insåg förresten nu, till min förskräckelse, att jag glömt sätta Solsidan på inspelning. Visste att det var något jag glömt. Men den går väl i repris antar jag? Har satt Blood Diamond på inspelning i alla fall! Har länge velat se den, 3an går den på nu. Sitter och funderar på om jag ska äta lite choklad framför den eller inte. Finns både apelsinkrokant och mintkrokant i skåpet... Farligt! Har varit och simmat idag i alla fall, 40 minuter blev det. Idag var det skönt, förutom att jag fick fetaste sendraget mellan tårna efter en halvtimme. Fick simma med bara ena benet en stund för att försöka sträcka ut foten. Måste sett lite roligt ut men det gör ju så jäkla ont sendrag. Nej men nu ska jag krypa ner i soffan och dega lite. Choklad eller inte hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0