The Blair Witch Project

Jag vet, dålig uppdatering igen! Fy på mig. Men det var så här att efter jobbet i lördags skulle jag ha träffat lite kompisar men jag var så fruktansvärt trött att jag däckade redan tio i elva. Asskönt var det. Sov hela 10 timmar innan det var dags för jobbet på söndag. Och efter jobbet i söndags kom Anna-Karin hit. Vi hade filmkväll, jättemysigt. Hela tre filmer såg vi; The Blair Witch Project, The Killers och Dumbo. Salig blandning minst sagt. Alla tre var riktigt bra, Dumbo såg vi mest för att komma på andra tankar. Dock sov jag igenom nästan hela haha. Och den förstnämnda är den absolut värsta skräckfilm jag sett! Var alltså riktigt rädd, for real. Hade svårt att somna. Det var t o m så att vi båda två var helt utmattade efter den, så påfrestande var den. Usch usch. Gillar man skräck så ska man definitivt se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0