Snöstorm

Hej hej! Vilken jäkla snöstorm det har varit idag! Dock var det inte så farligt här om man inte gick i motvind det vill säga. Men när jag gick från bussen hem till Gurra som bor en bit ut var det motvind. Hela vägen. Fick verkligen kämpa mig framåt, på vissa ställen var det snö upp till vaderna och blåste isbjörnar. Var alldeles andfådd och hade mjölksyra när jag väl kom fram ^^ Men det var det såklart värt. Vi såg Shutter Island, så grym film. Men kom aldrig in i någon stämning direkt så den var inte alls lika läskig som den var när jag såg den på bio haha. Men så är det ju, film är bäst på bio. Ska att bero på det kanske gå på bio på lördag! Har längtat! Vet inte vad det blir dock. Skulle vilja se Harry Potter igen, eller rättare sagt jag SKA se den igen. Men alla har sett den redan... Problematiskt. Aja, nu väntar syster på mig. Vi ska se Sunes jul. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0