Kaos i simhallen

Tidigare idag bestämde jag mig i sista minuten för att gå och simma. Tänkte att på en söndagseftermiddag en timme innan stängning kan det ju inte vara så mycket folk. Ack så fel jag hade. Det var kaos. Motionssimbanorna var flyttade till mitt i, omringade av lekbanor på båda sidor (det var typ barnkalas). Och det var smockfullt. Fick på allvar nästan panik. Jag har väldigt svårt för sådant, när jag tränar vill jag vara "själv" eller åtminstone ha eget space. Det här var verkligen vidrigt. Nästintill psykiskt påfrestande. Det blev ju dessutom svårt att simma för att det blev så vågigt, eller inte vågigt men när det är så mycket folk blir det ju rörelse i vattnet. Men jag stod ut och simmade i 40 minuter! Väldigt bra jobbat måste jag säga. Det var ingen skön och rofylld upplevelse som det brukar vara, men det var gratis! Kassan var nämligen död haha.

Nu sitter jag här och tittar på resor. Har gjort det ett par timmar hehe... Alcúdia på Mallorca lutar det åt! Det är så svårt när man vill ha nära till allt att hitta något som passar alla i familjen, i en lämplig prisklass. En fin sandstrand är dessutom ett måste. Hatar stenstränder och liknande. Men nu tror jag att jag hittat ett bra hotell. Vi ska ringa Fritidsresor imorgon och höra lite med dem så får vi se. Är så exalterad! Men nu ska jag ta och macka och varva ner. Tänkte försöka lägga mig hyfsat idag, somnade inte förrän halv tre igår (imorse) nämligen. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Issaaaa :3

SV: tack tack ^^

2011-01-24 @ 09:29:26
URL: http://uniformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0