En sådan där dag

Hej hej! Mår inte bra idag alltså. Vaknade med värsta huvudvärken, ryggont och magont. Gick upp vid halv tolv, åt bara frukost och la mig två timmar till. Hade tänkt att verkligen ta tag i mitt rum men det gick inte så bra. Men har i alla fall rensat bland alla mina kvitton och sorterat dem årsvis, månadsvis och i tre kategorier! Haha störd man är. Men det är praktiskt när man letar efter något. Sitter och äter lite "lunch" nu, digestivekex. Inte så bra men jag känner inte att jag får i mig något annat just nu. Sen ska jag hoppa in duschen för lite senare ska jag träffa Madde! Vi hade pratat om att gå på bio men jag orkar inte det. Så det blir hyrfilm istället. Men nu måste jag sätta fart byebye 

By the way så var filmen igår, Snuten i varuhuset, asrolig!

Kommentarer
Postat av: Kjellebba

Awesome site!

2011-06-10 @ 10:47:18
URL: http://kjellebba.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0