Benrangel

Hej hej! Madde åkte för en stund sen. Hon skulle upp tidigt imorgon men lite prat och en film hann vi med! Orphan såg vi, en thriller. Sjuuukt äcklig och läskig film, eller den var mest psykologisk liksom. Så nu tänkte jag se något lite trevligare, några avsnitt Vänner blir det nog. Men först tänkte jag bara visa denna balla T-shirt som jag skrev om förut. Som jag var lite osäker på. Det är egentligen inte alls min stil men på något sätt blev den just därför cool på mig, tycker jag i alla fall haha. Matchade den med en svart volangkjol så att det blev lite mer Bella över det hela. Köpt på H&M för 99 kr, gjord av ekologisk bomull är den också om jag inte minns helt fel. Jättemjuk och skön är den. I'm loving it!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Den har jag inte sett :P

2011-01-09 @ 14:44:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0