Februari suger

Känner verkligen att det har kommit så rolig post adresserad till mig den senaste tiden! Precis sådana saker som man vill tänka på när man är 19 år. NOT. Pensionen känns så långt borta, och man kanske faktiskt inte ens lever så länge. Så känns lagom kul att man ska behöva tänka på den redan nu. Och yeah right att jag tänker betala 175 kr i månaden till Folktandvården. Lär väl få ångra att jag sagt så om det verkligen händer något men det är ju mycket pengar om man inte behöver åtgärda något. Men mina visdomständer är på g vilket inte känns så bra då det redan är trångt i min mun. Alltså kanske man behöver dra ut dem... Dessutom går mitt frikort ut snart och mina astmamediciner är ju inte direkt billiga. Haha så här kul känns det att bli vuxen. Nej men deppigt känns det faktiskt inte. Däremot är jag så fruktansvärt grymt jävla trött på kylan! Har surfat lite sista minuten-resor... Tänk att bara kasta ner lite sommarkläder i en väska och dra imorgon. Åh så härligt det skulle vara. Februari är den sämsta månaden på hela året har jag kommit fram till. November-december är vintern supermysig, januari ganska mysig till helt ok, mars-april börjar man gå mot ljusare tider men februari bara suger. It's true.

Får att lägga till något positivt då så hittade jag i alla fall det jag skulle i Nacka och har ätit supergod middag hos pappa! En till positiv sak jag kan tillägga är att jag har nog aldrig varit i så här bra form. Underbart är det! Är så redo för beach 2011. Så snälla sommar kom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0