Ljuvligheter från Nike

 


Dreglar över denna ultimata träningsoutfit. Nike är mitt favoritmärke ja, när det gäller träningskläder alltså. Gillar att köra fullt ut på samma, synd bara att det är så dyrt! Man är ju som sagt fattig för tillfället. Så får dregla vidare... Men skorna är prio ett när lönen kommer då jag får ont i fötterna på jympan av mina nuvarande skor som säkert är lite slitna. Är förresten så himla träningssugen just nu! Har studsat runt och gjort lite jymparörelser. Saknade verkligen jympan idag. Inte heller kommer det bli någon jympa förrän tidigast torsdag (imorgon hinner jag inte och onsdagar går det inget jympapass på morgonen men kanske blir core då). Och så har man fuskat med chips, grönsaker och dipp idag hehe. Men vad fan livet är kort och idag var jag sugen. Annars är jag faktiskt inte så sugen sedan jag började äta bra och träna regelbundet. Jätteskönt! Dock har jag varit mer chokladsugen än vanligt. Vi skyller på hormoner haha. Ska ta och lägga mig snart, ska bara glo lite mer tv först. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0