Sunday lovely sunday

Hej hej! Har haft en superslapp söndag med familjen. Sov först till halv ett (tror jag det var?) eftersom jag inte kom hem förrän fyra inatt. Var ju som sagt på fest med jobbet, mycket trevligt. Men däckade på soffan en stund haha. För att jag var trött alltså. Jag som inte ens dricker mår dåligt idag enbart för att jag var uppe för sent, tänk om man druckit som alla andra också. Usch usch. I alla fall, gick och handlade med mammsen på eftermiddagen sedan blev det tacomiddag följt av film och godis. Myspys. I rymden finns inga känslor såg vi, grymt bra film. Väldigt speciell var den dock, men det var charmen. Många skratt och lite glädjetårar på slutet blev det. Och Bill Skarsgård är en grym skådespelare! Så den rekommenderas varmt.

Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket från OC. Love. Både serien och musiken. Är sååå sugen på att införskaffa boxen med alla säsonger. Men bara att drömma vidare. Är ovanligt fattig för tillfället. Me don't like. Lön på fredag i alla fall. Faktiskt så går ju OC på kanal5 på vardagar 15.00 också. Så jag behöver inte boxen. Haha.
 


bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0