Dagen började i alla fall bra

Dagen började som sagt riktigt bra, kom iväg och tränade, det var strålande sol och humöret var på topp. Men så fort jag kom in till stan slog ett migränanfall till. Fy fasiken vad vidrigt det var alltså. Massa ljud, ljus och färger överallt. Men jag bet ihop för jag kände att jag fan inte har någon lust att åka till stan på ett tag. Stockholm i mitt hjärta men är så sjukt trött på stan. I alla fall, gick på de fyra H&M som ligger runt Drottninggatan och hittade nada. Eller det är inte helt sant, köpte en kjol men tror att den kanske får åka tillbaka. Men de blåa skorna fanns inte och inte heller maxiklänningen. Grrr... Somnade på bussen hem och tur var väl det för det var ju värsta köerna. Det tog nästan dubbelt så lång tid. Stressade hem från bussen för jag trodde att vi skulle äta snart men då hade inte pappas bil startat så syskonen fick ta bussen, som först inte kom. Och nu sitter jag här, fortfarande med feta huvudvärken och tycker att denna dag suger. Jaja, tur att jag har Top Model att se i alla fall! Och några geléhjärtan att äta ^^

Just det! Precis när jag hade bloggat i förmiddags spelades I'm not afraid med Eminem på radion, en av mina favoritlåtar. Så jag höjde volymen och sjöng med och blev lite för exalterad för när jag lyfte upp hårfönen smällde jag den rakt in i pannan. Fick faktiskt en liten bula och ett rött märke (tittar man noga kan man ana det på bilden). Hahaha... Så typiskt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0