It's over!

Hej hej! Äntligen är helgen över! Har jobbat fem dagar denna vecka, varav fyra i rad. Det är ovant så det känns. Speciellt när man har frukten tre dagar i rad. Men idag mår ryggen lite bättre faktiskt, sov nämligen med vetekudden under ryggen hela natten. Det gjorde susen. Efter jobbet idag var jag slut i huvudet men det bara kröp i kroppen på mig. Var så grymt sugen på ett jympapass! Hade låtarna på hjärnan och kände mig riktigt taggad. Men det går inga pass så sent, gick bara ett danspass vid sju men det hade jag inte hunnit till. Men jag gick i alla fall till jobbet imorse och imorgon blir det minsann jympa! Och sen en sväng till stan tror jag. Maxiklänningen ska införskaffas och kjol ska kollas på bland annat. Imorgon är det ju alla hjärtans dag också och så kommer bror och syster hem efter en vecka hos pappa. Det blir mysigt. Bäst jag köper fler kärleksplopp tills dess eftersom jag ätit alla... ^^

Förresten, tycker ni att jag kanske ska ta och kasta tulpanerna innan mamma kommer hem imorgon eller? Hon ville nämligen kasta dem för flera dagar sedan men jag protesterade. Ville fota mera men har ändå inte orkat. Haha. Älskar tulpaner, de är så enkla men otroligt vackra. Vårkänslor får man av dem också.


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-14 @ 18:07:34
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0