Onsdag

Halloj! Är på väg i säng tänkte bara skriva en snabbis. Mår fortfarande inte hundra, tror jag har en släng av något. Huvudvärken håller i sig, har haft magont och illamående. Så jag vilade från träning idag också och kommer göra det imorgon med. Istället blir det en sväng till Sickla eller Nacka med Bahar och Klara från jobbet på förmiddagen. Och så blir det middag hos farmor på kvällen.
Är förresten ledig fram tills tisdag nu, skönt! Töntigt jag vet, så mycket jobbar jag ju inte men det ska bli riktigt skönt med ett par lediga dagar. Även om jag egentligen behöver och vill ha extrapass. Men jag har faktiskt fått en hel del extra framöver så det är toppen! Nä, nu ska jag sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0