Ointressant

Hej hej! I'm d e a d. Jobbade som sagt idag och jobbigt var det minst sagt. Ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen snart! Haha tittade på klockan nu, den var ju inte alls mycket! Kanske kryper ner i soffan istället och tittar på något inspelat program. Imorgon blir det i alla fall träning igen, jympa bas på förmiddagen tror jag. Passet jag egentligen vill gå på är inte förrän vid fyra och så länge orkar jag nog inte vänta. På eftermiddagen ska jag nog träffa Gurris. Vi får se lite hur dagen blir, kanske ska ta och pallra mig till stan därimellan?

Förresten vad grym Danny var i Melodifestivalen igår! Även Swingfly var riktigt bra! Men vem sjutton hade stylat Karlsson på taket aka Rasmus Viberg. Inte ok. Inte kläderna, inte piercingen och absolut inte håret. Låten var väl rätt ok men tyckte den påminde lite för mycket om Alexander Rybaks låt från förra året.


bjuder på en bild från i oktober då lyckliga jag träffade EMD i Tyresö centrum. Danny gjorde helt klart störst intryck, så otroligt charmig han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0