Mellotime

Halloj! Sitter bänkad framför Melodifestivalen. Än så länge är jag inte så impad. Brolle var väl bra men jag vet inte, tror jag måste höra låten igen. Vågar påstå att Dannys låt kommer vara den bästa som är med.

I alla fall, jobbade ju idag. Först släpade sig tiden men så helt plötsligt var det dags att stänga. Det har blivit så konstigt också eftersom jag hade frukten igår, det känns alltså som söndag idag. Men icke. Ryggen min är död men imorgon jobbar jag bara 11-18. Det kommer gå fort. I hope. Förresten måste jag tillägga att jag var himla ambitiös med middagen idag! Gjorde faktiskt hemmagjort potatismos, inte lika gott som mammas med helt ok. Lyckades dessutom pricka in så allt blev klart samtidigt ^^ Haha. Nä nu ska jag återgå till Mello!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0