Guess what

Gissa vad jag gör? Tittar på resor såklart ^^ Åååååh vad jag vill åka någonstans nuu nuuu nuuu. Pratade med Maddis nyss, hon skoja om att vi skulle boka och dra imorgon. Snacka underbart det skulle vara! But that's not gonna happen. På min födelsedag vill jag verkligen, verkligen inte vara hemma heller. Speciellt eftersom brorsan bor hos pappa den veckan och lillasyster kanske kommer befinna sig i Paris (!) då. Hur speciell på en skala kommer då den födelsedagen bli? Man blir ju faktiskt bara 20 år en gång. Känner inte direkt för att ha någon fest heller, det är ju inte direkt min grej. Blir väl bio som förra året haha. Men gud så jag önskar att jag kunde åka utomlands då. Vi får se vad som händer! Fick förresten ett väldigt oväntat men mycket trevligt sms imorse. Så jag har haft en bra dag trots en liten migränattack med illamående och hela köret på jobbet. Imorgon blir nog en bra dag det med. Ska till Helén på morgonen och färga ögonfransarna och på eftermiddagen ska jag träffa Madde och kanske Gurra.
Det blir trevligt. Träning däremot tror jag nog att jag skippar imorgon också eftersom jag inte känner mig hundra, möjligtvis promenerar hem från Helén. Det beror lite på vädret. Är det strålande sol så går jag definitivt, måste ju insupa så mycket ljus och värme som möjligt!



Bjuder på en liten färgklick denna gråa, första dag i februari i form av dessa vackra tulpaner jag fotade förra veckan. Bilden blev dock inte särskilt bra men jag gillar den faktiskt ändå. Älskar färgerna på tulpanerna och lyktan i bakgrunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0