Det sa bara plopp

Hej hej! Sitter och äter kärleksplopp. Ja ni vet dem där ursöta små plopparna som det står antingen puss, kram, kärlek eller lycka på. Sjukt söta. I alla fall, vet inte vad jag tänkte imorse men jag trodde jag skulle kunna ta mig till jobbet med buss. Tror inte jag var riktigt vaken och lite för stressad för att tänka så långt. Men en kollega ringde tack och lov från jobbet för att tala om det för mig. Så jag fick ringa en annan kollega som hämtade upp mig i centrum. Satan vilket väder alltså! Värsta vintern all over again. Skulle ha träffat Gurra idag men han kom ingenstans eftersom bussarna inte gick (det lustiga är att det var snöstorm sist vi sågs också ^^). Så det var trist men jag kunde stanna en och en halv timme längre på jobbet så det var ju bra med pengar. Jobbar hela helgen nu också så jag ska väl ta och lägga mig snart. Ska bara glo lite mer tv innan. Byebye!

Förresten måste jag ju säga grattis till Anna-Karin här också som fyller 19 år idag, så grattis min fina vän! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0