Årets första cykeltur

Hej hej! Det var underbart skönt hos Helén imorse och nu är mina ögonfransar härligt svarta igen. Promenerade aldrig hem därifrån trots att det var solsken för jag blev så himlans hungrig. Så istället åkte jag hem, kastade i min lite lunch och begav mig ut på årets första cykeltur på typ en timme. Utan att ramla! Men nära var det ett par gånger, satan vad halt det var! Men jätteskönt var det och solen värmde verkligen. När jag kom hem kände jag mig lite kreativ. Så jag roade mig en bra stund med två tulpaner, lite vatten och kameran. Testade lite olika inställningar och så. Får se om jag kan visa lite senare för nu krånglar uppladdningen...

Lillasyster fick pannkaka till middag så jag käkade två stycken då också (asgott) för jag trodde inte jag skulle äta hemma. Men sedan blev det så ändå, men jag tycker inte att man kan äta pannkaka till middag. Det mättar liksom inte på det sättet. Så nu ska jag ställa mig och steka falukorv och koka pasta. Ansträngande haha... Och om en stund ska jag träffa Madde. Som sagt, får se om det blir några bilder senare. Annars blir det imorgon hejsvejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0