Alice i Underlandet

Wiho beställde från CDON i söndagskväll och idag trillade Alice i Underlandet ner i brevinkastet! I Disney. En rolig grej förresten, filmen är från 11 år. Blev jättesnopen när jag såg det för alla andra (som jag har i alla fall) är barntillåtna eller från 7 år. Och Alice är ju inte speciellt otäck?

Håller på och fixar naglarna nu. Ska dra till jobbet om en timme typ. Hade från början tänkt träna imorse men kände mig inte så kry och somnade om i soffan efter frukosten. Så jag begav mig bort till solariumet för lite välbehövd fejksol istället och sedan dess har jag bara segat. Det behövde jag. Men nu ska jag återgå till naglarna så att jag slipper stressa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0