Knasig dag

Hej hej! Hade egentligen tänkt göra massa viktiga saker idag. Men riktigt så blev det inte. Mamma väckte mig runt åtta imorse och då var jag ganska pigg trots att jag inte somnade förrän klockan två. Låg bara och myste lite eftersom sängen var så varm och skön. Trodde att jag bara slumrat till lite när jag öppnade ögonen nästa gång. Men så tittade jag på klockan, den var HALV TVÅ PÅ EFTERMIDDAGEN! Är både helt fascinerad och förskräckt över hur jag kunde sova så länge, elva och en halv timme liksom. Men kanske behövde jag det då. Har känt de senaste dagarna att en förkylning börjat smyga sig på. Så det kanske var bra att kroppen fick lite extra sömn. Något vettigt ska jag i alla fall få gjort idag, så snart ska jag bege mig till F&S för dans afro. Dag 15-inlägget ploppar upp lite senare. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0