Ingen vit jul i år?

Börjar få lite smått panik över att julafton är drygt en vecka bort när det bara regnar här i Stockholm! Vi får nog ingen vit jul i år *snyft, snyft*. Det ser ju ganska dystert ut om man säger så. Men mirakel sker ju så vem vet! Håller tummarna!!

Bilden är tagen på självaste julafton förra året. Vill ha så mycket snö igen! Nåja, kanske inte riktigt så mycket. Snökaoset i trafiken förra året var ju mindre kul, när man inte kom någonstans för att bussarna var inställda...

Förresten så har jag pillat med min blogg igen. Har gjort så att jag kan ha ännu större bilder! Det är fortfarande några saker jag måste fixa och trixa med men detta får duga så länge. För nu måste jag sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0