Dag 27 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Den finns en dålig vana som har förstört mycket för mig, och fortfarande gör. Oroandet. Tänker alltid tänk om, tänk om det blir fel, tänk om jag misslyckas... Får dock säga att skillnaden från ett, två är sedan är som dag och natt. Lever till och med lite hakuna matata! Men bara ibland, och när det gäller vissa saker. Är fortfarande alldeles för bra på att oroa mig. Tar en dag i taget och försöker träna bort det. Men det är svårt för jag vill gärna ha kontroll över saker och ting hehe. Att jag inte har det gör mig orolig. Men som sagt, jag har blivit så himla mycket bättre. And I'm gonna keep up the good work! That's for sure.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0