Dag 22 - Länder jag besökt/vill besöka

Som de flesta vet  ä l s k a r  jag att resa. 20 år gammal har jag varit utomlands 18 gånger. Är ganska bortskämd på den fronten men det tål att tilläggas att hälften av resorna har jag betalat själv. Totalt har jag varit i 10 länder: Frankrike, Italien, Cypern, Spanien, Grekland, Thailand, Tyskland, Danmark, Holland (dock bara på genomresa, men har ätit glass där thihi så det räknas) och Belgien. Favoritlandet är Frankrike där jag varit hela 10 gånger, tack vare att farmor har hus där. Men än är jag långt ifrån klar med resandet, länderna på bilden nedan vill jag hemskt gärna besöka. En av dem kan jag snart pricka av! I maj bär det ju av till England för Westlifes konsert! It's going to be so awesome!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0