Dag 1 - Om mig

Söndagsnatten den 19:e maj 1991 föddes lilla jag med runda kinder och massa brunt hår. Mer än 20 år har gått sedan dess och jag har vuxit upp till en omtänksam, självständig, ansvarsfull och livsglad ung kvinna. Mycket har hänt under dessa år, men det har gjort mig till den starka person jag är idag.

Det bästa jag vet här i livet är att resa (resa, resa!), fotografera, träna, baka och umgås med nära och kära. Familj och vänner betyder allt för mig. Längtar så till den dagen jag har en egen liten familj att pyssla om!

Tog studenten i juni 2010 som konditor/bagare. Men kände redan innan studenten att det inte var vad jag ville göra just nu. Det är mer något som jag älskar att dona med hemma i lugn och ro. I framtiden kanske jag ändrar mig. Istället jobbar jag extra som kassörska på en ICA Nära-butik. Har jobbat där i 3,5 år och trivs mycket bra. Serviceyrken passar verkligen mig. Så något serviceinriktat vill jag även jobba med i framtiden. I vilken form återstår att se.

För övrigt är jag otroligt klumpig (eller har otur, eller både och), är bara 155 cm lång och har varit med i ett nummer av Julia år 2004 som hårmodell. Ingen big deal kanske vissa tänker, men det det var det för mig. Är faktiskt riktigt stolt över det. På den tiden hade jag lååångt hår som jag ibland undrar varför jag klippte av. Men ibland måste man ju vara lite crazy, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0