Klippt mig

Hej hej! Just vaknat till efter att ha slumrat lite på balkongen. Sjukt fint väder det blev! Fick t o m lite färg fast klockan är så mycket. Härligt, det behövdes. Blev aldrig någon solning, var för lat för det hehe. Men klippt mig har jag minsann gjort! Hela två centimeter och håret är fortfarande långt (i mina mått). Testade faktiskt, hör och häpna, en annan salong idag. Det var nämligen så att Klippoteket var fullbokade idag och jag ville verkligen få det gjort just idag. Så då gick jag bort till en annan salong i själva centrum men de skulle ha 390 kr (!!!!!!!!!) för det. No way in hell att jag betalar så mycket för att toppa håret! Så jag gick därifrån och gick istället bort till salongen bredvid Kronans droghandel. Tror den heter Tyresö klippcenter eller något sådant? Blev klippt av en jättegullig tjej för 290 kr. Mycket rimligare. Så voilà!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0