Mysig kvällsmat

God kväll! Sitter här redo att sova faktiskt, har gjort det en bra stund. Råkade fastna lite vid datorn som vanligt hehe. Farligt det där! I alla fall, varken gårdagen eller dagen blev som planerat. Men men. Hade ingen lust att springa idag heller så slog två flugor i en smäll istället och cyklade till pappa och åt middag. Det var trevligt. När jag sedan kom hem var jag ganska hungrig igen så fixade lite mysig kvällsmat till mig själv. Det gör verkligen mycket att anstränga sig lite extra och ställa upp det fint på en söt liten bricka. Har förresten ett sådant sjukt godissug. Var så nära på att cykla bort till Svampen på vägen hem. Men jag kontrollerade mig själv. Det var duktigt tycker jag. Läskigt faktiskt hur lite slarv gör att man blir så sockerberoende. Har inte känt mig hundra de senaste dagarna heller och då blir suget värre. Skulle egentligen behöva ha detox hela veckan nu känner jag men åker ju till mormor. Och hos mormor äter man. Man har ju sina mysiga traditioner så där, och hos mormor blir det alltid god mat, fika och godis. That's just the way it is. Det är ju charmen med det, att det inte är som hemma liksom. Får detoxa lite senare. Har någon slags tanke om att jag ska kunna vara duktig i Frankrike. Haha men vi får väl se.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0