Onyttigheternas dag

Ja, usch vad onyttig jag varit idag. Dock startade jag dagen bra! Syster och jag spelade nämligen en timmes tennis i förmiddags. För att sedan gå hem och äta pannkakor med glass, sylt och jordgubbar till lunch. Yeah! Haha. Sedan svängde jag förbi Idis som var sjuk med lite kakor (som såklart jag själv åt av också). Till middag åt jag pizza medan jag höll henne sällskap. Var egentligen inte sugen men var inte sugen på något annat heller och då blev det enklast så hehe. Och efter det, ja då mötte jag upp syster och gick på Harry Potter igen. Vilket såklart betyder att det blev lite godis också. By the way så var filmen lika underbar och förtrollande även denna gång! Grät nästan lika mycket också... Men klarade mig från att hulka! 

Nu ska jag få lite ordning i mitt rum tänkte jag. Tycker alltid att det är så roligt att börja rensa och gå igenom saker istället för att ta itu med själva städningen. Men nu borde jag skärpa mig. Får se hur det går. Hejsvejs! 


bjuder på en bild på mig och syster från mormor, fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0