Lat torsdag

Hej hej! Har precis sett klart en film som jag hade inspelad på boxen. Three hette den. Mycket märklig men underhållande. Har även sett Desperation och The babysitter idag, också mycket märkliga filmer men spännande och oförutsägbara. Alla tre var thrillers vilket jag älskar. Så som ni förstår har jag haft en riktigt skön och lat torsdag. Enda uppehållet från tvn var när jag cyklade till jobbet och jobbade mellan 17-20 haha. Nu är jag förresten ledig i fyra dagar! Sedan jobbar jag bara tisdag nästa vecka och sticker då efter jobbet till mormor med systeryster i ett par dagar. Lovely! Men nu återgår jag till min kära tv, hehe. Hejsvejs och godnatt!



bild från i förrgår, det var egentligen två regnbågar men den ena var så svag så den syntes knappt men otroligt vackert var det!


Kommentarer
Postat av: malin

hej kusinvitamin! Såg din kommentar på min blogg nyss, haha. Jag har en ny blogg, http://malineidin.blogspot.com och där uppdaterar jag faktiskt bra! ;)

2011-08-12 @ 15:15:58
URL: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0