J*vla SJ

Hej hej! Efter mycket om och men är vi hemma. Kl.14.32 skulle tåget ha avgått från Borlänge. Istället avgick det kl.16.08!!! Två timmar försent. Dålig information och dålig service fick man dessutom. Tur för dem att man fick dricka och en väldigt god chokladmuffins annars hade jag gått i taket. Hungriga och trötta var vi. Dessutom mådde jag illa och har fruktansvärd värk i nacke/rygg. Och i princip det enda (förutom några äpplen) som fanns att köpa i matväg var en äcklig macka eller en ännu äckligare macka. Mozzarella och pesto vs. kräftröra. VARFÖR underksattar folk alltid det enkla? En vanlig jävla macka med ost och skinka är väl inte så svårt att ha i sortimentet, eller?!

Aja, som sagt hem kom vi i alla fall. Nu har jag lagom hunnit smälta maten så nu trotsar jag beckmörkret och stormen för att bege mig ut på en cykeltur! Wish me luck. Det lär behövas haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0