Jävla sommaruppehåll

Hej hej! Kom nyss hem från centrum, har precis bara hunnit kasta in potatis och morötter i ugn. Till det blir det rester från igår; fläskfilé i citronpepparsås. Mumma! Får se vad jag hittar på sedan, Madde och jag skulle ses. Försöker få med henne på idén att åka en sväng till stan, det är ju Midnattsloppet idag (och fint väder!!!), men det går inte så bra haha.

För övrigt tog jag den där cykelturen på 6 km idag igen. Känner mig ganska omotiverad till att träna själv nu. Vill att alla roliga pass på Friskis&Svettis ska dra igång igen! Jävla sommaruppehåll... Tack och lov börjar de nästa vecka. Missar dock corepasset eftersom jag är hos mormor då. Men på måndag blir det dans och på söndag dans fuego! Har halft längtat ihjäl mig efter fuegon! Så det var verkligen på tiden att det drog igång igen. Men hinner bara gå två, tre gånger innan jag sticker till la France. Synd att F&S inte finns i Nice, för de finns faktiskt i Paris!

Köpte i centrum förresten en deo som är på extrapris på H&M just nu. Smartaste deon ever. Inga vita ränder på svarta kläder och inga gula fläckar på vita kläder. Doftar gott gör den ju också. Dubbelt så smart när de kommer i litet format också, den är en trogen följeslagare i handväskan thihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0