Goodbye for now

Hej hej! Fick nyss skönaste massagen av mamma. Så ska inte sitta här alltför länge så jag stelnar igen haha. I alla fall, idag tog jag och mamma en sväng till IKEA. Var typ ett år sedan sist. Men jag hittade absolut ingenting. Eller jo, jag vet precis vilka tallrikar jag vill ha när jag flyttar hemifrån. Men inte dags för det än. Så mycket annat roligt hade de faktiskt inte. Sedan hann jag lagom äta middag och handla innan det var dags för danspasset på Friskis. Härligt var det men fy satan så stel jag var! Pinsamt... Jaja, nu måste jag faktiskt packa. Åker ju till mormor direkt efter jobbet imorgon! Hinner nog inte blogga imorgon och tänker nog inte blogga hos mormor så vi hörs nog inte förrän på fredag. Hejsvejs så länge!


innan passet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0