Årets andra dopp

Hej hej! Innan jobbet idag så cyklade mamma, syster och jag till Notholmen. Där blev det sol och bad (enbart årets andra dopp i svenskt vatten för min del!) med systers bästa kompis och hennes mamma. Så ÄNTLIGEN har jag lite färg i ansiktet igen. Riktigt skönt var det men kunde inte stanna så länge innan det var dags för jobb. På jobbet var det mycket att göra så tiden gick fort. Men det var nog också vetskapen om att jag ska vara ledig imorgon som gjorde att det inte kändes så tungt. Ska lägga mig nu så fort nagellacket torkat för det blir uppstigning tidigt imorgon eftersom vi ska till Sandhamn över dagen. U n d e r b a r t . Åka båt, sola, bada, äta matsäck, fika och FOTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0