Vårig outfit

 

Det är inte ofta jag slänger in en outfit men här har ni min favorit just nu. Tokälskar den! Så vårigt och fräscht. Pricken över i:et är den färgstarka BHn.
Var by the way nästan på väg att rensa ut dessa jeans för ett halvår sedan eller när det var för att jag aldrig använde dem. Men så provade jag dem förra veckan och de satt som en smäck! Har ju gått ner i vikt så nu sitter dem mycket bekvämare, jag har fobi för tajta jeans haha. De är höga midjan så förut satt de verkligen inte alls skönt, det var okej så länge man stod upp men nu är de alltså även bekväma att sitta i. Riktigt najs! Jeansen är från Acne och t-shirten är köpt på Lindex för 50 kr, ett riktigt fynd med andra ord!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0