Tattoo number two

Så var tatuering nummer två på plats! Vad tycks? I love it! Men det svider... Blödde faktiskt lite denna gång. Hur ont gjorde det då? Jo, det ska jag tala om. Inte alls lika ont som på handleden men visst gjorde det riktigt ont på vissa ställen. Men det är ju inte värre än att man klarar av det och det var över på nolltid. Däremot fick jag vänta innan. Hade först tid vid tolv, sedan ringde de och ändrade till ett och inte förrän tio i två blev jag faktiskt tatuerad. Så det blev rätt stressigt till jobbet och jag har mått lite sisådär. Tror det var nervositeten som släppte och hunger, för nu mår jag mycket bättre. Men är trött så ska väl krypa ner i sängen nu. Godnatt! 


Bilden är tagen precis när den är nygjord, bättre bild inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0