Påskmiddag

Jobb, jobb, jobb. Det är bara jobb just nu känns det som. Borde ju inte klaga för plånboken blir fet (vilket är asbra!) men känner mig så sjukt sliten...

I alla fall, när jag kom hem från jobbet åt vi påskmiddag. Underbart gott var det! Typ dog efter det. Ska lägga mig i soffan och glo på tv snart måste bara fixa mina naglar först. Så måste jag försöka lägga mig tidigt också för klockan nio imorgonbitti ska jag befinna mig hos Ida för en promenad! Börjar tack och lov inte jobba förrän fyra. Riktigt skönt. Förresten att bero på naglar så har typ sex stycken kunder kommenterat mitt gula nagellack och tyckt det varit fint och "påskigt". Sånt blir man glad av! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0