I Am Number Four

Madde och jag såg ju I Am Number Four igår och den var asbra! Den hade hela paketet. Spänningen höll sig genom hela filmen, den blev inte tråkig en enda sekund och de onda var riktigt läskiga (hehe...). Lite romantik bjöds det på och ett par skämt. Typ dog så snygg Alex Pettyfer är också... Dessutom är han faktiskt en bra skådespelare som vi definitivt kommer att få se mer av. Me like! Wild Child är ett tips på en bra (tjej)film där han är med. Den är riktigt mysig och tåls att se igen när man känner för något lättsamt.

Att bero på bra filmer så såg jag och Gurra The Fighter häromdagen. Riktigt bra var den! Mark Wahlberg tillhör mina favoritskådespelare och Christian Bale spelade otroligt bra. Han förtjänade verkligen Oscarn!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Anna-Karin är påväg hit så vi ska ha filmmys ikväll. Har laddat upp med både godis och dipp! Riktigt najs blir det.


Gårdagens look. Se så långt mitt hår är!


Kommentarer
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E - Foto - Personligt

sv: Emilias tröja är från Zara =)

2011-04-03 @ 19:42:30
URL: http://denize.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0