Go green

Det är så typiskt mig att göra allt eller inget. Vaknade med halsont så beslöt mig för att skippa träningen idag men tänkte få lite annat vettigt gjort. Så vad har jag gjort då? Tittat på tv och googlat tatueringar. Haha. Nej men jag har faktiskt deklarerat. Alltid något. Målat naglarna har jag också gjort. Härligt gröna blev de idag, Go green heter färgen och är ett utav mina favoritlack.

Nej men om man skulle ta och laga lunch så kanske man kommer igång. Ska jobba ikväll. Förra veckan jobbade jag tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Denna vecka blir det måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Nästa vecka, påskveckan, jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag... Haha vadå ångest liksom. Men majlönen blir riktigt fet, det får jag trösta mig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0